تحلیل تکنیکال یورودلار (EURUSD) No. 2

Analysis No. 2

تحلیل تکنیکال EURUSD (امواج الیوت+پرایس اکشن)

در هفته گذشته تحلیل کلی از امواج ،موقعیت قیمت و واکنشهایی که به مناطق عرضه و تقاضا داشته صحبت کردیم، و در ادامه ستاپهای معاملاتی را برای علاقمندان به جفت ارز Fiber معرفی کردیم که میتوانید از اینجا پست تحلیلی قبلی را مشاهده نمایید.

تایم هفتگی: در تحلیل قبلی به اهمیت خط آبی رنگ که نقش حمایت و مقاومت را بازی میکند صحبت کردیم.همانطور که در چارت هفتگی میبینید با کندل نزولی هفتگی این حمایت از دست رفته و تبدیل به مقاومت شده است. هفته گذشته اشاره کردیم که شکست و پولبک به این خط میتواند ستاپ فروش مناسبی به ما بدهد که در تایمهای پایینتر هم میتوان از آن بهره برد.

تایم روزانه: در نگاه اولیه میبینیم که قیمت در محدوده کنج نزولی در حال نوسان است و احتمالا در حال تکمیل امواج الگو میباشد .

با تکیه بر خط آبی رنگ میبینیم که بازار ستاپ فروش مناسبی را به معامله گران عرضه داشته است. همانطور که گفتیم با شکست و پولبک به این خط شاهد ریزش حدود 130+ پیپ در این هفته بودیم و ستاپ فروش با موفقیت همراه بوده است.

در ادامه همچنان منتظر رسیدن قیمت به محدوده مهم  1.1600(تجمیع فیبوهای مختلف امواج+خط سبز رنگ حمایتی از تایم ماهانه) هستیم تا درصورت حمایت قوی برای فعالسازی ستاپ های صعودی همراه با الگوی کنج آماده شویم و همینطور بدون هیچگونه تعصبی در صورت شکست معتبر این ناحیه برای ریزش تا منطقه تقاضای بعدی (حداقل تا 1.1400) آماده میشویم.

در قیمت فعلی اقدامی توصیه نمیشود و صبر بهترین گزینه است تا در روزهای آتی بازار تمایلات خود را به معامله گر صبور نشان دهد.

تحلیل Eurusd (تحلیل شماره 1)

برای دریافت تحلیلها و ستاپ های معاملاتی Fiber با فارسی چنج همراه باشید.

” برای عضویت رایگان در کانال VIP سیگنال تلگرام با پشتیبان ما در تماس باشید.”

“تحلیل فوق صرفا ارائه دیدگاه تکنیکال مجموعه فارسی چنج برای علاقمندان به بازار فارکس میباشد”

“مسولیت هرگونه سود و ضرر به عهده شخص معامله گر است”

عامل اصلی موفقیت و ماندگاری در بازارهای مالی مدیریت ریسک و سرمایه دقیق میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا