تحلیل تکنیکال اونس طلا No. 2

Gold Analysis No. 2

تحلیل تکنیکال اونس طلا “GOLD” (امواج الیوت+پرایس اکشن)

در تحلیل قبلی طلا ستاپ ریزش در تایم روزانه تا اهداف 1732 و 1704 را دادیم که با ریزش شارپ اهداف مذکور تاچ شدند و حدود +600 پیپ برای همراهان فارسی چنج سودآوری داشت. در تایم هفتگی احتمال ریزش بزرگتر را غیر محتمل ندانستیم ولکن حمایت گاو ها در آخرین کف 1680 مانع ریزش بیشتر شد و رالی صعودی با چاشنی کرونای دلتا و ریسک گریزی بازار همراه شد.

تایم هفتگی : با توجه به کندل هفتگی متوجه حضور پرقدرت خریداران طلا هستیم که به صورت الگوی کندلی پین بار یا چکش صعودی بسته شده است.قیمت 1764  کلوز هفتگی پایینترین کندل بولیش ما بود که این قیمت از اهمیت بالایی در امواج الیوت برخوردار است. حالا که کندل هفتگی کلوز خود را بالاتر از این قیمت بسته است، طبق قوانین الیوت ریزش قبلی را به صورت اصلاح میبینیم (abc سبز رنگ) و در ادامه انتظار حرکات صعودی خواهیم داشت.

تایم روزانه: احتمالا در نگاه اول خط آبی رنگ در چارت هفتگی را بی خاصیت میبینید، ولی این خط در تایم روزانه(به صورت خط چین آبی رنگ) از کلوز کندل های سقف ترسیم شده و در ادامه میبینید که چطور در اصلاح ها نقش مهم حمایتی بازی کرده است! در حال حاضر قیمت روی این خط چین در حال نوسان میباشد. دیدگاه ما با توجه به تحلیل هفتگی صعود است پس به دنبال نشانه های صعودی خواهیم بود،قیمت میتواند اصلاح بیشتری تا حدود 38% فیبو و زون حمایتی آبی رنگ داشته باشد که قیمتهای جذاب تری برای ترید خواهند بود. برای ورود به ستاپ لانگ در حمایتهای ترسیم شده در تایم H4 میتوانید منتظر تایید باشید.

قیمت 1827 در صورت حمایت گاوها به صورت هدف تک در دسترس خواهد بود.

تحلیل Gold (تحلیل شماره 1)

تحلیل Gold (تحلیل شماره 3)


جهت مطالعه تمام تحلیلهای اونس طلا از این لینک استفاده کنید.


 

برای دریافت تحلیلها و ستاپ های معاملاتی اونس طلا “Gold “با فارسی چنج همراه باشید.

” برای عضویت رایگان در کانال VIP سیگنال تلگرام با پشتیبان ما در تماس باشید.”

“تحلیل فوق صرفا ارائه دیدگاه تکنیکال مجموعه فارسی چنج برای علاقمندان به بازار فارکس میباشد”

“مسولیت هرگونه سود و ضرر به عهده شخص معامله گر است”

عامل اصلی موفقیت و ماندگاری در بازارهای مالی مدیریت ریسک و سرمایه دقیق میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا