معرفی و بررسی بروکر ارانته | Errante

بررسی تخصصی بروکر ارانته Errante ✔️

در سال‌های اخیر شاهد ظهور بروکرهای جدیدی بودیم که همگی با هدف آسان کردن معامله در بازارهای جهانی شکل گرفتند. این بروکرها با خدمات گسترده شرایطی را محیا کردند تا تریدرها بتوانند با اطمینان کامل و در یک محیط امن اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید و فروش کالاها، شاخص‌ها، ارزها و موارد دیگر نمایند. یکی از این بروکرهای نوظهور ارانته است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

نام بروکرارانته | Errante
خدمات به ایراندارد
دفتر مرکزیقبرس
سال تأسیس۲۰۱۸
رگوله اصلیCySec
رگوله برای ایرانیانFSA
حداقل واریزی۵۰ دلار
حداکثر لوریج۱:۵۰۰
نمادهای معاملاتیبیش از ۵۰ نماد معاملاتی
پلتفرم‌های معاملاتیMetatrader 4, Metatrader 5
واریز و برداشتریالی, پرفکت‌مانی, بیتکوین, تتر, ریپل, اتریوم
پشتیبان تلگرامکلیک کنید
پشتیبانی فارسیدارد
کپی تریدینگدارد
حساب اسلامیدارد
اجازه اسکالپدارد

افشای ریسک: همه بروکرها اشکالاتی دارند. مسئولیت انتخاب بروکر و سود و ضرر افراد به عهده خود آنان است و «فارسی چنج» در این‌باره مسئولیتی ندارد.

ورود به وبسایت اصلی بروکر ارانته | Errante

در سال‌های اخیر شاهد ظهور بروکرهای جدیدی بودیم که همگی با هدف آسان کردن معامله در بازارهای جهانی شکل گرفتند. این بروکرها با خدمات گسترده شرایطی را محیا کردند تا تریدرها بتوانند با اطمینان کامل و در یک محیط امن اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید و فروش کالاها، شاخص‌ها، ارزها و موارد دیگر نمایند. یکی از این بروکرهای نوظهور ارانته است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

ورود به سایت اصلی بروکر ارانته

بررسی بروکر ارانته Errante

بروکر ارانته از جدیدترین بروکرهایی است که وارد بازار شده و به نظر می‌رسد اگر خدمات خود را به همین شکل در آینده هم ادامه دهد آینده مناسبی در انتظار آن باشد.

این بروکر در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد که به نسبت بروکرهای قدیمی سابقه کمتری از نظر فعالیت دارد. برای کاربران اعتماد به یک بروکر تازه کار کمی دشوار است که این امر خود چالشی بزرگ برای بروکر ارانته می‌باشد.

اما با این وجود بروکر Errante در طی مدت زمان کمی که وارد بازار معاملات شده است، به دلیل خدمات مناسب خود موفق شده است مشتریان زیادی جذب نماید.

شاید بتوان گفت که اگر Errante بتواند خدمات مناسب خود را به همین شکل ادامه دهد می‌توان انتظار داشت که به عنوان یک رقیب تازه نفس برای بروکرهای قدیمی شناخته شود.

در ادامه، موضوعات تخصصی را درباره این کارگزاری و به ترتیب اهمیت، بیان خواهیم کرد.

طبق معمول، اولین نکته در انتخاب بروکر بررسی امنیت و اعتبار آن است.

آیا بروکر ارانته معتبر است؟

بروکر Errante دارای 2 رگولاتوری FSA و CySec  است.

ارانته تحت نظارت رگولاتوری سایسک با شماره ثبت ۳۸۳/۲۰ قرار دارد. این رگولاتوری مختص کاربران اروپاست و شامل ایرانیان نمی‌شود.

رگوله FSA یکی از رگوله‌های آفشور است که اعتبار بالایی ندارد. Errante توانسته رگوله قبرس را برای شعبه اصلی دریافت نماید که اعتبار قابل قبولی دارد. می‌توان گفت این بروکر به طور کلی اعتبار مناسبی دارد هرچند به مشتریان ایرانی با رگوله متوسط FSA خدمات بدهد.

بررسی وبسایت بروکر ارانته

اولین گزینه‌ای که کاربران برای بررسی یک بروکر معتبر انتخاب می‌کنند، مراجعه به وبسایت بروکر است.

کاربران باید بتوانند در وبسایت بروکر به راحتی به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. خوشبختانه وبسایت بروکر Errante با رابط کاربری خوب این امر را فراهم کرده است.

شما در وبسایت بروکر Errante براحتی می‌توانید به اطلاعاتی همچون رگوله، انواع حسابها، نمادهای قابل معامله و غیره دسترسی داشته باشید.

بروکر Errante در وبسایت خود زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند که این خود یک امتیاز برای بروکر نزد کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

حساب های معاملاتی بروکر ارانته

در ادامه بررسی بروکر ارانته بهتر است ابتدا نگاهی به حساب‌های معاملاتی آن داشته باشیم. این کارگزاری نسبتا جدید فارکس، چهار حساب مختلف را برای کاربران خود، فراهم کرده است. حساب استاندارد، پرمیوم، وی آی پی و نهایتا حساب Tailor Mode در اختیار شما قرار گرفته است. ویژگی هر حساب در جدول زیر نشان داده شده است.

 



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

Tailor Mode

$15000

حداقل دپازیت

شناور از 0 پیپ

اهرم پایین در دسترس است

بونوس تا 30%

به محض درخواست

کمیسیون 2 دلار

Vip

$5000

حداقل دپازیت

اسپرد میانگین 0.2 پیپ

لوریج 1:500

بونوس تا 30%

استاپ اوت 20%

کمیسیون 3 دلار

PREMIUM 

$1000

حداقل دپازیت

اسپرد میانگین 0.7 پیپ

لوریج 1:500

بونوس تا 30%

استاپ اوت 20%

بدون کمیسیون

Standard

$50

حداقل دپازیت

اسپرد میانگین 1 پیپ

لوریج 1:500

بونوس تا 30%

استاپ اوت 20%

بدون کمیسیون

WordPress Pricing Table Plugin

 


 

بهترین حساب معاملاتی Errante

حساب‌های بروکر Errante تنها در میزان واریز اولیه و مقدار اسپرد با هم تفاوت دارند. در حسابهای استاندارد و پریمیوم برای شما فقط اسپرد محاسبه میشود.  در دو حساب دیگر اسپرد شما کمتر خواهد بود اما در عوض به ازای هر لات 2 تا 3 دلار کمیسیون پرداخت می‌کنید.

از جمله ویژگی‌های حساب های این کارگزاری، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. حساب ECN VIP: این حساب مخصوص کاربران وی آی پی بوده و کاربران باید حداقل ۵ هزار دلار برای افتتاح حساب واریز اولیه داشته باشند. این حساب ۳ دلار در لات از کاربران کمیسیون دریافت می کند و اسپرد آن ۰.۲ پیپ است.
  2. حساب ECN استاندارد: دومین حساب بروکر  Errante به حداقل 50 دلار واریز اولیه برای افتتاح حساب نیاز دارد و میزان اسپرد آن 1 پیپ است.
  3. حساب Tailor Made: این حساب دارای اسپرد ۰.۰ پیپ بوده و نیاز به واریز اولیه ۱۵ هزار دلار برای افتتاح حساب دارد. در هر لات نیز ۲ دلار کمیسیون از کاربران دریافت می کند.
  4. حساب ECN Premium: در این نوع از حساب ، حداقل میزان شارژ اولیه باید ۱۰۰۰ دلار باشد و اسپرد آن نیز به میزان ۰.۷ پیپ کاهش خواهد یافت.

 

حساب‌های بدون سوآپ یا اسلامی

حساب‌های اسلامی یا بدون سوآپ مختص معامله گرانی است که به دلیل مسائل شرعی و یا تریدهای بلند مدت تمایلی به پرداخت بهره شبانه ندارند.

بسیاری از بروکرها در برخی از حساب‌های خود این ویژگی را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. اما بروکر ارانته در تمامی حساب‌های خود سوآپ دریافت نمی‌کند که این امر یکی از ویژگی‌های این بروکر است. شما در این بروکر بر روی هیچ نمادی (نفت، فلزات، جفت ارزها و غیره) سوآپ پرداخت نمی‌کنید.‌

البته لازم به ذکر است که این قابلیت فقط برای ۱۰ روز اعتبار دارد و از روز یازدهم سوآپ برای شما محاسبه خواهد شد.

شارژ حساب Errante بروکر (واریز و برداشت)

بروکر ارانته Errante نیز همچون دیگر بروکرهای محبوب در جهان، از روش های واریز و برداشت متنوعی پشتیبانی می کند. از این رو کاربران قادر هستند به روش های مختلفی در این بروکر اقدام به شارژ حساب خود نموده و یا از آن برداشت کنند.

از جمله روش های واریز و برداشت ارانته باید به روش های زیر اشاره کنیم:

  • برداشت و واریز با بیت کوین
  • برداشت و واریز با اتریوم
  • واریز و برداشت با پرفکت مانی
  • واریز و برداشت از طریق حواله بانکی
  • واریز و برداشت با ریپل
  • برداشت و واریز با تتر
  • واریز و برداشت ریالی (از طریق صرافی فارسی چنج)

در میان تمامی این روش ها، مهمترین روش واریز و برداشت ریالی است که تنها می توان از صرافی معتبر فارسی چنج اقدام به واریز و برداشت ریالی نمود. به همین دلیل کاربران ایرانی با اطمینان از بروکر ارانته Errante برای سرمایه گذاری و انجام معامله در بازارهای مختلف استفاده می کنند.

اسپردها

بروکر ارانته را می‌توان جز کارگزاری‌هایی قرار داد که کمترین اسپرد را از مشتریان خود دریافت می‌کند. این موضوع یکی دیگر از ویژگی‌های این بروکر می‌باشد. در زیر به میزان اسپرد دریافتی توسط بروکر ارانته بر روی چند جفت ارز پر طرفدار نگاهی می‌اندازیم.

  • جفت ارز EUR/USD : میانگین اسپرد ۱.۰۳ پیپ
  • جفت ارز GBP/USD : میانگین اسپرد ۱.۳۰ پیپ
  • جفت ارز USD/JPY : میانگین اسپرد ۱.۰۷ پیپ
  • جفت ارز USD/CHF : میانگین اسپرد ۱.۵۰ پیپ
  • اسپرد طلا : میانگین اسپرد ۳.۶ پیپ
  • اسپرد بیتکوین : تقریبا ۶۵ دلار

پشتیبانی

همیشه داشتن پشتیبانی قوی و سریع یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب بروکر مناسب بین کاربران بوده است. خوشبختانه بروکر ارانته خدمات پشتیبانی به زبان فارسی را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید از طریق تلگرام بین ساعات ۹ صبح تا ۲۴ شب با پشتیبانی بروکر ارانته در تماس باشید.

 

بررسی کلی بروکر ارانته

بروکر ارانته یکی از بروکرهای تازه واردی است که به خاطر تیم قوی، پشتیبانی مناسب و تنوع حساب‌های معاملاتی در بین معامله گران طرفدار پیدا کرده است. شاید در نگاه اول سابقه کم این بروکر ما را برای ثبت نام در آن دچار تردید کند. اما واقعیت این است که بروکر ارانته با ویژگی‌های خوبی از جمله رگوله معتبر، اسپردهای کم، تنوع دارایی های معاملاتی، پشتیبانی فارسی و … در سطح بروکرهای مطرح بازار قرار می‌گیرد.


قرارگیری در زیر مجموعه فارسی چنج در بروکر Errante خدمات ویژه ای را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برخی از مزایای رایگان مجموعه فارسی چنج برای مشتریان :

عضویت در کانال ویژه سیگنال فارکس رویال با کسب 1500 پیپ سود ماهیانه

واریز و برداشت ریالی توسط فارسی چنج با نرخ رقابتی و کمتر از بازار آزاد

پشتیبانی و راهنمایی مشتری توسط مدیران مجرب فارسی چنج با بیش از یک دهه تجربه

برای ثبت نام در بروکر بروکر Errante از طریق لینک زیر به صورت اتوماتیک در زیر مجموعه گروه فارسی چنج قرار بگیرید و از مزایای منحصربفرد و رایگان ما بهره مند شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر Errante کلیک کنید


درصورت هرگونه سوال در مراحل ثبت نام ، افتتاح حساب ، شارژ و استفاده از خدمات رایگان سیگنال دهی با پشتیبان فارسی چنج در تماس باشید.

 

یک دیدگاه

  1. بروکر ارانته را می‌توان یک بروکر جوان اما بسیار قابل اعتماد دانست که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و خدمات مناسبی را به کاربران ایرانی ارائه می‌کند. این بروکر همه دارایی‌های قابل معامله در فارکس را به کاربران ارائه می‌کند و میزان اسپرد و کمیسیون آن به شدت رقابتی و در سطح قابل قبولی است.یکی از اصلی‌ترین مزایای این کارگزاری، میزان بسیار کم اسپردها در انواع حساب این بروکر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا