تحلیل تکنیکال اونس طلا No. 19

Gold Analysis No. 19

تحلیل تکنیکال اونس طلا “GOLD” (امواج الیوت+پرایس اکشن)

درود بر همراهان فارسی چنج و معامله گران مارکت اونس طلا

به تحلیل هفتگی اونس طلا خوش آمدید. حدود ده روز تا شروع سال 2022 باقی مانده است و احتمال افزایش نوسانات بالا میباشد ، در معاملات خود نهایت دقت را داشته باشید. در تحلیل هفته گذشته  اشاره داشتیم که با توجه به امواج و مومنتوم ، قبل از صعود یکبار قیمت باید پایینترین کف خود را ببیند تا قوانین امواج کامل شود… با هم به بررسی چارت این هفته میپردازیم…


برای مشاهده تمامی تحلیل های اونس طلا که مرور آنها به مثابه یک کارگاه آموزشی علمی عملی تمام عیار و رایگان میباشد از این لینک استفاده کنید.


تایم هفتگی: هفته گذشته به دو کندل آخر اشاره کردیم که الگوی هارامی کراس را تشکیل داده بودند.این هفته با تشکیل کندل سوم که دو کندل قبلی خود را به خوبی پوشاند ، الگوی سه کندلی صعودی داریم که میتوان آن را ستاره صبح گاهی نامید. سناریوهای احتمالی را در چارت مشاهده میکنید،بخشی از موج صعودی، همپوشانی هر دو سناریو میباشد که میتوان به آن به عنوان ناحیه طلایی تحلیل یاد کرد و در ترید مورد بهره قرار داد.

 

تایم روزانه: امواج احتمالی را به صورت آپدیت شده میتوانید در چارت روزانه مشاهده کنید.برای ورود به موقعیت خرید میتوان منتظر اصلاح تا سطوح کلیدی در تایمهای پایینتر بود. ( از همپوشانی سطوح مهم پیوتها و فیبوهای اصلی میتوانید استفاده کنید)

(اگر میخواهید از بقیه تریدرها یک پله بالاتر باشید، حجم را یک پله از چیزی که فکر میکنید مناسب است کمتر بگیرید تا قدرت تحمل ریسک و انعطاف خود در برابر نوسانات بازار را دوچندان کرده باشید.)

 

 


موفق و پرسود باشید.

 “مدیریت حرفه ای ریسک و سرمایه و مدیریت پوزیشن از اصلی ترین قوانین هر پلن موفقی میباشد. “

تحلیل Gold (تحلیل شماره 18)


جهت مطالعه تمام تحلیلهای اونس طلا از این لینک استفاده کنید.


برای دریافت تحلیلها و ستاپ های معاملاتی اونس طلا “Gold “با فارسی چنج همراه باشید.

” برای عضویت رایگان در کانال VIP سیگنال تلگرام با پشتیبان ما در تماس باشید.”

“تحلیل فوق صرفا ارائه دیدگاه تکنیکال مجموعه فارسی چنج برای علاقمندان به بازار فارکس میباشد”

“مسولیت هرگونه سود و ضرر به عهده شخص معامله گر است”

عامل اصلی موفقیت و ماندگاری در بازارهای مالی مدیریت ریسک و سرمایه دقیق میباشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. در تایم روز
    کندل 15 دسامبر یک کندل چکش مانند هست .اما مهمتر از آن کندل روز 15 دسامبر که یک کندل قوی صعودی هستش به طوریکه در بالاترین قیمت از اول دسامبر بسته شده که این نشانه های صعود هست.اما کندل 17 دسامبر هم یک کندل شوتینگ استار جالب در منطقه عرضه هستش.
    به نظرم صبر کنیم تا مسیرش مشخص بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا