وب مانی چیست؟چگونه حساب وب مانی خود را شارژ کنیم؟

Webmoney

وب مانی چیست؟چگونه حساب وب مانی خود را شارژ کنیم؟

اگر از افراد تازه وارد به دنیای ارزهای دیجیتال هستید و یا نیاز دارید حساب خودتون در بروکرها شارژ کنید و یا نیاز به تبادل مالی با دوستان خود در داخل و خارج کشور دارید و همچنین نیاز به خرید از فروشگاههای سرتاسر دنیا دارید ، در اولین قدم باید با وب مانی آشنا شوید، با ما همراه باشید…

وب مانی چیست؟ نحوه شارژ حساب وب مانی چگونه می باشد؟

وب مانی یک سیستم پرداخت پول جهانی همانند پی پال می باشد و خدماتی مشابه را کاربران خود ارائه می دهد.شرکت وب مانی در سال 1998 در مسکو تاسیس شد و یک سیستم امن برای پرداخت های الکترونیکی را به وجود آورد.طبق آمار بدست آمده شرکت وب مانی بالغ بر 39 میلیون کاربر در سرار دنیا دارد که برای خرید های آنلاین و خدماتی مشابه از این سیستم استفاده می کنند. (ورود به سایت اصلی وب مانی)


از وب مانی در چه زمینه هایی استفاده می شود؟

شما می توانید بسیاری از خرید های خود را از فروشگاه های خارجی انجام دهید و یا پرداخت های خود را برای هاست و دامنه از وب سرویس های خارجی از طریق وب مانی تهیه کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده شما می توانید دربرخی شرکت های مسافربری هوایی نیز از طریق پرداخت با وب مانی بلیط خریداری کنید.

برخی ازشرکت ها که با استفاده ازوب مانی می توانید در آنها فعالیت کنید:
  1. Aliexpress.com و Tinydeal.com: شما از طریق وب مانی می توانید دراین فروشگاه ها خرید های خارجی خود را انجام دهید.
  2. Resello.com: ارائه خدمات دامنه و هاستینگ
  3. UralAirLines: یک شرکت هواپیمایی که با پرداخت از طریق وب مانی به شما خدمات می دهد.
وب مانی از چه کیف پول هایی پشتیبانی می کند؟

وب مانی با پشتیبانی از واحد پولی چند کشور و همچنین ارائه کیف پول های مختلف از جمله بیت کوین, بیت کوین کش, لایت کوین و کیف پول طلا امکان پرداخت با روش های مختلف را به شما می دهد.

کیف پول های وب مانی به شرح زیر می باشد:

  • WMG: کیف پول طلا
  • WMX: کیف پول بیت کوین
  • WMH: کیف پول بیت کوین کش
  • WML: کیف پول لایت کوین
  • WMK: کیف پول با واحد پولی قزاقستان
  • WMV: کیف پول دانگ ویتنام
  • WMB: کیف پول روبل بلاروس
  • WMU: کیف پول گریونا اوکراین
  • WME: کیف پول یورویی
  • WMR: کیف پول روبل روسیه
  • WMZ: کیف پول دلاری که هر واحد آن برابر یک دلار می باشد

شما بعد از ساخت حساب وب مانی می توانید هر یک از کیف پول های ذکر شده را ایجاد کنید.لازم به ذکر است شما برای دریافت هر نوع وب مانی باید آدرس کیف پول منحصر به فرد همان واحدارزی را بدهید. برای مثال برای دریافت روبل روسیه باید ادرس WMR خود را به صرافی ارسال کنید.


کارمزد وب مانی چه مقدار می باشد؟

کارمزد انتقال در سیستم وب مانید برای هر تراکنش به میزان 0.8 درصد از آن تراکنش می باشد.برای مثال اگر شما قصد انتقال 1000دلار را داشته باشید باید 1008 دلار واریز کنید.البته این کارمزد تا سقف 50 دلار اتخاذ می گردد و بیشتر از 50 دلار نمی شود.

انواح سطح و محدودیت در حساب وب مانی

درحساب وب مانی سه نوع سطح یا سه نوع پاسپورت وجود دارد که در ادامه هرکدام را توضیح خواهیم داد.

  • Alias

در این نوع حساب شما محدودیت های زیادی خواهید داشت و اولین حسابی است که شما آن را ایجاد می کنید.شما به صورت روزانه تنها مجاز به انتقال 100 دلار , هفنگی 300 دلار و ماهانه 500 دلار خواهید بود.

شما در این نوع حساب مدارک هویتی خود را برای وب مانی ارسال نمی کنید.

  • Formal

با ارسال مدارک هویتی خود برای وب مانی و برسی و تایید مدارک, شما قادر خواهید بود روزانه 600 دلار, هفتگی 1500 دلار و در ماه 3000 دلار انتقال دهید.

  • Personsl

در این نوع حساب شما باید به صورت حضوری به نمایندگان رسمی وب مانی در ایران مراجعه کرده و با پرداخت هزینه آن به شرکت وب مانی که 50 دلار می باشد تمام محدودیت های حساب خود را رفع نمائید.

در این نوع حساب, شما به صورت ماهانه امکان انتقال 300 هزار دلار را خواهید داشت.

نحوه خرید و شارژ حساب وب مانی

مجموعه فارسی چنج با بیش از چند سال سابقه فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود. با ورود به سایت اصلی صرافی فارسی چنج FARSICHANGE.COM میتوانید ثبت نام خود را انجام داده و از پنل کاربری خود اقدام به شارژ حساب وبمانی نمایید.

بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری،طبق عکس بالا از قسمت ارز دیجیتال، خرید ارز دیجیتال را انتخاب کنید. نوع ارز دیجیتال دریافتی را به وب مانی تغییر دهید.مقدار ارز مورد نیاز خود را تعیین کنید.تیک مطالعه قوانین سایت را بزنید و با تایید و ادامه به صفحه بعدی هدایت شوید.

در صفحه بعدی حساب وبمانی خود را انتخاب کرده و ادامه را بزنید تا به صفحه بررسی و پرداخت هدایت شوید.(دقت کنید شما باید اطلاعات حساب وبمانی خود را از قسمت حسابهای من ،بخش حسابهای ارز دیجیتال ثبت کرده باشید.)

بعد از پرداخت صورتحساب، حساب وبمانی شما شارژ خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه سوال میتوانید از بخش پشتیبان سایت و یا ارسال تیکت کمک بگیرید.

ورود به سایت اصلی WEBMONEY

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا