تحلیل تکنیکال اونس طلا No. 5

Gold Analysis No. 5

تحلیل تکنیکال اونس طلا “GOLD” (امواج الیوت+پرایس اکشن)

درود بر همراهان فارسی چنج و معامله گران مارکت اونس طلا
قبل از بررسی مارکت از شما دعوت میکنم تحلیل هفته قبل را یکبار دیگر بررسی کنید. هفته گذشته قیمت اونس طلا آخرین سقف خود را پس گرفت و در قیمت 1827 معامله گران به کار خود پایان دادند. طبق بررسی‌هایی که داشتیم پیشنهاد معامله فروش با اهداف 1781 و 1765 را خدمت شما ارائه دادیم؛ در ادامه قیمت طبق انتظار ما تا این لحظه تا(1782) فاصله ده پیپی هدف اول رسید و  خوشبختانه حدود 500 پیپ سودآوری برای همراهان فارسی چنج به همراه داشت.


به بررسی تحلیل این هفته میپردازیم.

تایم هفتگی: با توجه به چند کندل پایانی،الگوهای شکل گرفته کندلی در تایم هفتگی ناحیه رنج را نشان میدهند، ولی همچنان قدرت اصلی با الگوی صعودی ستاره صبحگاهیست و تا به اینجا کندل نزولی هفته گذشته را به چشم اصلاح میبینیم، این هفته انتظار داریم با تکمیل اصلاح و پولبک به ترند لاین بلند مدت صعودی ،حمایت و ضربات شاخ گاوها را مشاهده کنیم.(انتظار اصلاح بیشتر تا حداقل 38‌درصد فیبو را داریم)

تایم H4: در تحلیل چهارساعته هفته پیش امواج پیشروی صعودی را به شکل یک سیکل کامل نامگذاری کردیم،این هفته به جهت خلوت شدن چارت،کل موج را با لیبل 1 به عنوان موج 1orA تعیین میکنیم.ریزشی که در این هفته داشتیم به شکل یک 5 موجی (a) و در ادامه اصلاح (b) بود.برای تکمیل الگوی ساده abc حداقل نیاز به یک موج ریزشی دیگر داریم(هرچند نوع امواج اصلاحی به طور دقیق قابل پیش بینی نیستند و به شکل امواج اصلاحی پیچیده میتوانند شکل بگیرند)
این هفته قیمت وارد منطقه حساسی می‌شود که در صورت حمایت خریداران موج صعودی قدرتمندی را در پیش خواهد گرفت ،برای سیگنال صعود باید منتظر تکمیل اصلاح و نشانه هایی از حمایت خریداران در مناطق حمایتی باشیم.

در صورت اصلاح ساده انتظار ما ریزشی به اندازه موج a و تا حدود 50% فیبوی موج 1 خواهد بود.تارگت دوم تحلیل هفته گذشته(1765) همچنان قابل دسترس میباشد.
“نکته: ترید در امواج اصلاحی به دقت و مدیریت ریسک قوی نیاز دارد،چرا که امواج اصلاحی میتوانند نوسانات غیر قابل انتظار را ایجاد کنند.

تحلیل Gold (تحلیل شماره 4)

تحلیل Gold (تحلیل شماره 6)


جهت مطالعه تمام تحلیلهای اونس طلا از این لینک استفاده کنید.


 

برای دریافت تحلیلها و ستاپ های معاملاتی اونس طلا “Gold “با فارسی چنج همراه باشید.

” برای عضویت رایگان در کانال VIP سیگنال تلگرام با پشتیبان ما در تماس باشید.”

“تحلیل فوق صرفا ارائه دیدگاه تکنیکال مجموعه فارسی چنج برای علاقمندان به بازار فارکس میباشد”

“مسولیت هرگونه سود و ضرر به عهده شخص معامله گر است”

عامل اصلی موفقیت و ماندگاری در بازارهای مالی مدیریت ریسک و سرمایه دقیق میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا