معرفی و بررسی بروکر ام فور مارکتس | M4MARKETS

M4MARKETS

بروکر ام فور مارکتس (M4Markets)، در سال 2018 تأسیس شده است. این کارگزاری مشتریان ایرانی را هم پذیرش می‌کند و ثبت FSA سیشل را دارد. این کارگزاری 3 حساب مختلف را برای کاربران خود، فراهم کرده است. حساب استاندارد، پرمیوم و حساب اسپرد خام در اختیار شما قرار گرفته است.

نام بروکرام فور مارکتس | M4MARKETS
خدمات به ایراندارد
دفتر مرکزیقبرس
سال تأسیس2018
رگوله اصلیCYSEC
رگوله برای ایرانیانFSA
حداقل واریزی5 دلار
حداکثر لوریج1:1000
نمادهای معاملاتیبیش از 50 نماد معاملاتی
واریز و برداشتریالی, پرفکت‌مانی, بیتکوین, تتر, سایر رمزارزها
پشتیبانی فارسیدارد
کپی تریدینگدارد
حساب اسلامیدارد
تلفن0035795903141
ایمیلsupport@m4markets.com

افشای ریسک: همه بروکرها اشکالاتی دارند. مسئولیت انتخاب بروکر و سود و ضرر افراد به عهده خود آنان است و «فارسی چنج» در این‌باره مسئولیتی ندارد.

معرفی بروکر ام فور مارکتس | M4Markets Review

در این مطلب به بررسی یکی از کارگزاری‌های فارکس می‌پردازیم که به ایرانیان نیز خدمات می‌دهد. بروکر ام فور مارکتس (M4Markets) در سال 2018 تأسیس شده است. این کارگزاری ثبت FSA سیشل و رگوله CYSEC را دارد. در ادامه با بررسی بیشتر آن با فارسی چنج همراه باشید.

بروکر ام فور مارکتس M4Markets مدت زمان زیادی نیست که به عنوان یک کارگزاری وارد بازار فارکس شده است. در همین مدت نام این بروکر بین کاربران ایرانی مطرح شده است.

M4Markets نام تجاری Trinota Markets (Global) Limited است.

دفترهای اصلی این بروکر در انگلستان، قبرس و سیشل واقع است. همچنین در کشورهای مالزی، اروگوئه، نیجریه و اندونزی دفترهای نمایندگی دارد.

رگوله‌های بروکر M4Markets

همانطور که قبلا اشاره کردیم بروکر ام فور مارکتس M4Markets به عنوان FSA به ثبت رسیده است. اما این مورد را نمی‌توان به عنوان یک رگوله دانست. بروکر ام فور مارکتس توسط نهاد‌نظارتی Cysec یکی از معروف‌ترین نهاد‌های نظارتی در حوزه فارکس رگوله است و در پی اعلام خود بروکر فرآیندهای حقوقی رگولیشن‌ اف سی آی انگلستان (FCA) در حال بررسی است.

بروکر M4Markets، ابتدا با نام ICC Intercertus Capital Ltd در نهاد نظارتی CySEC به ثبت رسید و اکنون با نام Harindale Ltd در وب‌سایت سایسک(CySEC) نمایش داده می‌شود.

این رگوله برای دامنه اروپایی این بروکر اتخاذ شده است و کاربران ایرانی قادر به استفاده از مزیت‌های این رگوله نیستند.

توجه داشته باشید که اکثر بروکرهای فارکس که به مشتریان ایرانی خدمات می‌دهند به دلیل تحریم‌های بین المللی نیز همین شرایط را دارند. از طریق صفحه رگوله فارکس می‌توانید مشخصات نهادهای فارکس جهانی را مشاهده کنید.

 

بررسی وبسایت ام فور مارکتس

یکی از گزینه‌هایی که کاربران برای بررسی یک بروکر معتبر انتخاب می‌کنند، مراجعه به وبسایت بروکر است.

کاربران باید بتوانند در وبسایت بروکر به راحتی به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. خوشبختانه وبسایت بروکر M4Markets با رابط کاربری خوب این امر را فراهم کرده است.

شما در وبسایت بروکر ام فور مارکتس براحتی می‌توانید به اطلاعاتی همچون رگوله، انواع حسابها، نمادهای قابل معامله و غیره دسترسی داشته باشید.

بروکر ام فور مارکتس در وبسایت خود زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند که این خود یک امتیاز برای بروکر نزد کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

 

حساب های معاملاتی بروکر M4Markets

در ادامه بررسی بروکر ام فور مارکتس بهتر است ابتدا نگاهی به حساب‌های معاملاتی آن داشته باشیم. این کارگزاری نسبتا جدید فارکس، سه حساب مختلف را برای کاربران خود، فراهم کرده است. حساب استاندارد، پرمیوم و حساب اسپرد خام در اختیار شما قرار گرفته است.

این حسابها از حداقل واریز 5 دلار در حساب استاندارد شروع می‌شود. اسپردها در حسابهای قابل عرضه این بروکر متفاوت است. از 0 پیپ بصورت خام و از 1.1 پیپ شناور. همچنین حسابها میتوانند به صورت اسلامی نیز ارائه شود. این بروکر در حساب استاندارد کمیسیون دریافت نمیکند اما در دو حساب دیگر از 2.5 دلار به بالا کمیسیون دریافت می‌کند.

جزئیات بیشتر حساب‌های معاملاتی بروکر ام فور مارکت را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده نمایید.

روش‌های واریز و برداشت در بروکر ام فور مارکتس

بروکر M4Markets از روش های واریز و برداشت متنوعی پشتیبانی می کند. از این رو کاربران قادر هستند به روش های مختلفی در این بروکر اقدام به شارژ حساب خود نموده و یا از آن برداشت کنند.

از جمله روش های واریز و برداشت ام فور مارکتس می‌توان به روش های زیر اشاره کنیم:

  • واریز و برداشت ریالی بصورت مستقیم و هماهنگی با پشتیبانی رسمی بروکر
  •  واریز و برداشت ارز تتر Tether
  •  واریز و برداشت ارز Perfect Money
  • واریز از طریق PayPal
  • واریز و برداشت تمامی ارزهای دیجیتال بصورت مستقیمB2B in PAY و داخلی

 

اسپرد بروکر ام فور مارکتس

اسپرد بروکر M4markets رقابتی است. در حساب Raw اسپردها بصورت خام محاسبه می‌شوند و به همین دلیل در برخی نمادها مقدار آن صفر است. در عکس زیر می‌توانید چند نمونه اسپرد بروکر را در حساب‌های مختلف مقایسه کنید.

پلتفرم معاملاتی

پلتفرم معاملاتی بروکر ام فور مارکتس متاتریدر ۴ و ۵ است. می‌توانید از لینک‌های زیر آنها را به صورت مستقیم دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا