تحلیل تکنیکال اونس طلا No. 7

Gold Analysis No. 7

تحلیل تکنیکال اونس طلا “GOLD” (امواج الیوت+پرایس اکشن)

درود بر همراهان فارسی چنج و معامله گران مارکت اونس طلا

طبق رسم هر هفته شما را دعوت میکنیم ابتدا تحلیل هفته گذشته را مرور نمایید،در تحلیل قبلی طبق بررسی هایی که داشتیم در ابتدا انتظار ریزش بیشتر تا 61.8% فیبو برای تخلیه انرژی فروشندگان و کسب انرژی برای خریداران را داشتیم و در ادامه هدف 1785 را با احتمال بالا برای پوزیشن لانگ در کوتاه مدت در نظر گرفتیم که قیمت مطابق انتظارات در شروع معاملات ریزشی کوتاه تا 1742 دلار و سپس حرکت صعودی تا 1787 را به ثبت رساند. و تارگت 1785 (300+ تا 400+پیپ)دریافت شد. در ادامه کنترل قیمت به دست فروشندگان افتاد… برای تحلیل چارت طلا با ما همراه باشید.


برای مشاهده تمامی تحلیل های اونس طلا که مرور آنها به مثابه یک کارگاه آموزشی علمی عملی تمام عیار و رایگان میباشد از این لینک استفاده کنید.


به بررسی تحلیل این هفته میپردازیم.

تایم هفتگی: آخرین کندل هفتگی چه اطلاعاتی به ما میدهد؟! قیمت بعد از شکست ترندلاین صعودی دوباره به آن برگشته و با ثبت پولبکی دقیق ریزش را از سر گرفته اما این تمام ماجرا نیست. با دقت بیشتر و مطالعه کندل هفتگی درمیابیم هرچند قدرت در دست فروشندگان بوده و هفته را با ثبت کندلی نزولی به پایان رسانده اند،ولی بدنه کندل ضعف خرس ها را در قاطعیت نشان میدهد و با کندلی تقریبا دوجی سروکار داریم.
ضمن اینکه موقعیت قیمت در حمایت 61.8% فیبوناچی با حمایت خریداران مواجه شده است،همچنین هنوز خرس‌ها از شکست خط چین آبی رنگ ناکام مانده اند!(این خط از هفته های قبل از کلوز کندل های روزانه ترسیم شده است) و این خط تا به امروز به خوبی به عنوان ساپورت عمل کرده است.

همیشه در کنار اطلاعات جدید به کندل های قبلی هم توجه کنید! کندل پین بار سبز رنگ هفتگی را با دقت بیشتری مورد توجه قرار دهید. ارتفاع و قدرت این کندل نسبت به کندل های حال حاضر بسیار بیشتر بوده و از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. پس اگر به مجموع هفت کندل پایانی به عنوان یک پکیج کندلی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که تا اینجا بازیگر اصلی و قدرت در اختیار پین بار صعودی میباشد که در حال حاضر مانند فنری جمع شده، توانایی پرتاب قیمت به اعداد بالا را دارد.


تایم روزانه: در تایم روزانه و چهار ساعته میتوانیم حرکت اصلاحی را به صورت مثلث بازشونده(Broadening wedge) مشاهده کنیم.( دو هفته قبل در تحلیل شماره 4 به کمک همین الگو شروع موج ریزشی را دقیق شناسایی کردیم.)
در صورت حمایت خریداران صعود بزرگ بسیار محتمل میباشد.اگر موج صعودی از همین حوالی شروع به حرکت کند قیمت 1888 را به عنوان هدف طلایی هفته های آتی به یاد بسپارید.
در حال حاضر در صورت شکست یال الگوی اصلاحی انتظار داریم خریداران قیمت را تا هدف 1806(به عنوان هدف محتمل) بالا ببرند.

سخن پایانی: طمع و حجم بالا میتواند منجر به آخرین ترید و حضور شما باشد، در حالی که حجم های کوچک و کنترل شده میتواند سودهای مستمر و حضور همیشگی برایتان به ارمغان بیاورد.

تحلیل Gold (تحلیل شماره 6)

تحلیل Gold (تحلیل شماره 8)


جهت مطالعه تمام تحلیلهای اونس طلا از این لینک استفاده کنید.


برای دریافت تحلیلها و ستاپ های معاملاتی اونس طلا “Gold “با فارسی چنج همراه باشید.

” برای عضویت رایگان در کانال VIP سیگنال تلگرام با پشتیبان ما در تماس باشید.”

“تحلیل فوق صرفا ارائه دیدگاه تکنیکال مجموعه فارسی چنج برای علاقمندان به بازار فارکس میباشد”

“مسولیت هرگونه سود و ضرر به عهده شخص معامله گر است”

عامل اصلی موفقیت و ماندگاری در بازارهای مالی مدیریت ریسک و سرمایه دقیق میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا