تحلیل تکنیکال یورودلار (EURUSD) No. 3

Analysis No. 3

تحلیل تکنیکال EURUSD (امواج الیوت+پرایس اکشن)

درود بر همراهان فارسی چنج، در تحلیل قبلی Fiber با بررسی حرکات مارکت بهترین ستاپ را معامله نکردن و صبر در نظر گرفتیم تا بازار تمایلات خود را نمایان کند.

تایم هفتگی : به تحلیل هفتگی قبلی توجه کنید! امواج اصلاحی را با نامهای  2orB , 1orA و 3orC خواهید یافت. اما در تحلیل جدید امواج را به صورت ABC نامگذاری کردیم!دلیل اینکه با اطمینان امواج را به Abc تغییر نام دادیم تبعیت از یکی از قوانین اصلی الیوت به سبک رابرت ماینر میباشد;
(در قوانین امواج داریم که کلوز موج 4 نباید در محدوده کلوز موج 1 باشد در غیر اینصورت شاهد امواج اصلاحی هستیم نه امواج پیشرو!)
با توجه به همین استدلال و بسته شدن کندل هفتگی در محدوده کلوز کف آخرین موج ریزشی (1.1760) به اصلاحی بودن امواج پی میبریم. و احتمال اینکه موج ایمپالس بعدی صعودی باشد بیشتر از قبل شده است.

تایم روزانه: در تایم روزانه منتظر رسیدن قیمت به تریدینگ زون 1.1600 بودیم، منتها قیمت با 30 پیپ اختلاف قبل از رسیدن به این محدوده با حمایت خریداران روبرو شد و رشد نسبی را تجربه کرد به طوری که شاهد شکست یال الگوی کنج هستیم . در ادامه سه احتمال اصلاحی و سپس صعود را در چارت روزانه مشخص کردیم.در صورت واکنش کندلی مناسب قیمت به محدوده های حمایتی فرعی میتوانیم با خریداران همراه شده و از ستاپ صعودی بهره مند شویم.

تحلیل Eurusd (تحلیل شماره 2)

برای دریافت تحلیلها و ستاپ های معاملاتی Fiber با فارسی چنج همراه باشید.

” برای عضویت رایگان در کانال VIP سیگنال تلگرام با پشتیبان ما در تماس باشید.”

“تحلیل فوق صرفا ارائه دیدگاه تکنیکال مجموعه فارسی چنج برای علاقمندان به بازار فارکس میباشد”

“مسولیت هرگونه سود و ضرر به عهده شخص معامله گر است”

عامل اصلی موفقیت و ماندگاری در بازارهای مالی مدیریت ریسک و سرمایه دقیق میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا