معامله گری به سبک کروکودیل ها (بخش دوم)

"یک کروکودیل به خودش شک نمیکند!"

کروکودیل ها سریع یاد می گیرند

کروکودیل ها سریع یاد میگیرند و خود را با تغییرات محیط سازگار میکنند. خصوصاسریع یاد می گیرند که از شرایط خطرناک دوری کنند . همین توانایی یاد گیری سریع و دوری از خطر باعث شده که آنها مدت زیادی زندگی کنند و از دایناسور ها نیز پیشی بگیرند.دوری از ریسک راهی است که یک جاندار میتواند زنده بماند و با انتخاب طبیعی سازگاری داشته باشد و جنگ بین گونه ها را برنده شود.همچنین ریسک نکردن در زمانی که لازم نیست و سریع یاد گرفتن دو کلید مهم برای مبدل شدن به یک سرمایه گذاری خوب بازار ارز بین الملل می باشند .

احتمالا بارها شنیده اید که ” مدیریت ریسک ” کلید موفقیت است. بعضی سرمایه گذار ها سریع مثل کروکودیل ها یاد نمی گیرند.آنها اشتباه دفعه قبل را دوباره و دوباره تکرار می کنند تا زمانی که تمام سرمایه خود را برباد دهند! با اینکه ما بسیار از کروکودیل ها باهوش تریم، اما احساساتی تر نیز هستیم و این احساسات باعث می شوند که یک سرمایه گذار در مورد خودش و بازار درنگ یا تردید کنند و موقعیت از دست برود. یک کروکودیل به خودش شک نمی کند، آن فقط یک شکارچی حواس جمع است و ”صبور و منظم بودن” با تکرار، تبدیل به عادت می شوند .

به عنوان سرمایه گذار ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم و سریع باشیم زیرا پای پول وسط است .کروکودیل برای یک غذای بزرگ صبر می کند زیرا این منطقی تر به نظر میرسد. آنها انرژی و وقت را اینگونه ذخیره می کنند و این همان چیزی است که زندگی آنها را طی میلیون ها سال و زمانی که غذا کم بوده تضمین کرده است.

این گونه تصور کنید که با دخالت نکردن زیادی در معامله هایتان باعث پول در آوردن می شوید!! این روشی آسان است! اینگونه تصور کنید که با سرمایه گذاری نکردن پول در می آورید زیرا شما واقعا با بیش از حد سرمایه گذاری نکردن پول در می آورید شما با از دست ندادن پول در واقع پول بدست می آورید. احتمالا یک کروکودیل کمتر غذا می خورد اگر تمام روز در رود خانه می گشت و ماهی های کوچک را می خورد. کروکودیل به طور غریزی می داند که با صبور بودن و آرام بودن می تواند غذایی با کیفیت بالا بدست آورد. کروکودیل خودش و محدودیت هایش را می شناسد و از قدرت خود به بهترین نحو استفاده می کند.مطمئنا با توجه به مدت زمان زندگی کروکودیل ها صبر و نظم جواب خواهد داد .

این حیوان به طور غریزی می داند که باید صبر کند و انرژی خودش را ذخیره کند تا شکاری بزرگ بدست آورد. این صبوری یک نوع مهارت است که کروکودیل ها دارند و برای آنها تبدیل به یک عادت شده است. مدت زمان برای یک سرمایه گذار مهم است ما باید در حساب هایمان پول را ذخیره کنیم تا وقتی یک طعمه ی خوب دیدیم بتوانیم از آن نهایت استفاده را ببریم . اگر ما دور و بر بگردیم و با هر چیزی سرمایه گذاری کنیم حساب هایمان را خالی خواهیم کرد و پول کافی برای نهایت استفاده از یک معامله خوب را نخواهیم داشت.همانطور که اگر یک کروکودیل تمام روز را به دنبال ماهی های کوچک برود دیگر انرژی کافی برای شکاری بزرگ را نخواهد داشت .

کروکودیل ها بسیار با شرایط سازگارند

کروکودیل ها سریع یاد می گیرند که چگونه خود را با شرایط وفق دهند.این دلیلی است که آنها توانسته اند این همه سال را زنده بمانند. کروکدیل ها باید هربار روش گیر انداختن شکار را عوض کنند زیرا گرفتن آنها با یک روش برای دوبار بسیار دشوار است. بسیاری از محققان عقیده دارند که سازگاری سریع کروکدیل ها و توانایی آنها در بی اعتنایی به گرسنگی برای مدت طولانی و صبر کردن برای موقعیت خوب ، دلیلی است که باعث شده تا آنها از چیزی که دایناسورها را کشت فرار کنند. این واضح است که توانایی کروکودیل در وفق دادن خودش با شرایط متغیر محیط باعث شده که میلیون ها سال زنده بماند .

به عنوان سرمایه گذار ما باید به شرایط متغیر بازار عادت کنیم و همانگونه که گفتیم ما باید کاملاً روی خودمان کنترل داشته باشیم تا بتوانیم شکار مناسب را بدست آوریم. یکی از قشنگ ترین چیز ها در مورد تحلیل پرایس اکشن معامله ها این است که آن یک راهکار سازگار با محیط است. در حالی که بسیاری از سیستم های سرمایه گذاری سختگیرانه شما را مجبور به چسبیدن به یک سری قوانین می کند. پرایس اکشن یک سری راهکار به شما می دهد که با آن می توان با هر سیستمی سرمایه گذاری کرد و با آن سازگاری داشت .

 

معامله گری به سبک کروکودیل ها باید برای شما یک عادت شود

در بخش های قبل در مورد خوبی های صبر کردن برای شما صحبت کرده ام و اینکه صبر کردن مهم ترین ویژگی بزرگترین سرمایه گذارها بوده! این نکته را به یاد داشته باشید که “کمتربیشتر است” و فکر میکنم بر اساس شرایط بازار امروز این اصطلاح مشهود تر است.در طول سال ها من مقالات بیشماری را نوشته ام در مورد اینکه چگونه با دیدگاهی صبورانه به معامله ها نگاه کنیم.خوشبختانه بسیاری از شما شروع به درک مطالب کرده اید و می بینید که این ایده ها چه قدر به درد بخور هستند و می توانند سود زیادی به شما برسانند .

تقریبا تمام رفتار های کروکودیل شبیه سازی نکته ای است که می توان از آن در معامله استفاده کرد. کروکودیل اثبات طبیعی این است که “کمتر بهتر است” و اینکه دستور العمل موفقیت ، صبر کردن برای بدست آوردن فرصت مناسب است.این دستورالعمل به کروکودیل ها کمک کرده تا ۲۲۲ میلیون سال در زمین زندگی کنند و اگر به درستی از آن استفاده کنید به شما نیز کمک خواهد کرد تا در بازارهای مالی دوام بیاورید . برای کروکودیل مهم است که شکارش را درک کند و بداند که کجا آن را پیدا خواهد کرد و صبورانه منتظر بماند تا زمان مناسب فرا برسد! به عنوان سرمایه گذار ما باید بدانیم که سقف تجارت ما کجاست و قبل از از راه رسیدن آن پول خود را به هدر ندهیم .

سعی کنید خصلت کروکودیل ها را در رفتار خود هنگام معامله کردن پیاده سازی کنید، از آنها صبر و کمین کردن را یاد بگیرید،شاید مجبور باشید ساعتها و روزها بدون معامله باشید ولی وقتی دست به معامله می برید مانند کروکودیلها حمله شما رعدآسا و کشنده خواهد بود، شکار شما قطعات ماهی ها و حیوانات کوچک نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا