شارژ حساب آلپاری

نحوه شارژ حساب آلپاری

آموزش شارژ حساب آلپاری

با یک مقاله آموزشی دیگر در مورد بروکر آلپاری alpari در خدمت شما هستیم.در این پست روش شارژ حساب آلپاری با وبمانی که ایرانی ها میتوانند براحتی از آن استفاده کنند را آموزش میدهیم .


برای آشنایی با بروکر آلپاری این مقاله را مطالعه نمایید.

برای آشنایی با وب مانی و نحوه شارژ حساب وب مانی شما را به مطالعه این مقاله دعوت میکنم.


شارژ حساب آلپاری با وبمانی

بعد از آشنایی و افتتاح حساب در وبسایت وبمانی ابتدا باید وارد صفحه شخصی خود در بروکر آلپاری شده و به دلخواه یکی از حساب‌هایتان را انتخاب و روی گزینه واریز کلیک کنید.
(برای مثال ما یکی از حسابهای سنتی را انتخاب کردیم،نماد ارز حسابهای سنتی با USC به معنای سنت مشخص میشود.)

بعد از زدن گزینه واریز صفحه زیر را مشاهده می کنید. در کادر “انتقال از” باید گزینه webmoney را بین ارز های موجود انتخاب کنید و در کادر روبروی آن کیف پول دلاری وب مانی با عنوان اختصاری USD را انتخاب کنید. در قسمت “انتقال به” حسابی که قصد شارژ کردن آن را  دارید انتخاب کنید و گزینه ادامه را کلیک کنید.

در مرحله بعد شما باید میزانی که میخواهید حسابتان شارژ شود را وارد کنید (در اینجا حساب را به میزان 100 دلار شارژ می کنیم) سپس روی گزینه ی ادامه کلیک کنید.
(دقت کنید چون حساب انتخاب شده سنتی میباشد مبلغی که واریز میشود را به سنت نشان داده است ” 9300USC” )

نکته: همیشه حداقل 30 سنت ته کیف پول وب مانی خود نگه دارید تا هزینه‌های پیامک از آن کسر شود، اگر مانده کیف پولتان 0 باشد، پیامک ارسال نمی‌شود و در زمان انتقال دلار به مشکل می‌خورید.

در این مرحله مبلغ و آدرس حسابی را که میخواهید شارژ شود تایید کنید و روی گزینه انتقال وجه کلیک کنید.

در صورتی که از قبل وارد حساب وب مانی خود شده باشید، صفحه زیر را مشاهده می کنید.  سپس روی دکمه دریافت کد (recieve a code) کلیک کرده تا کدی 5 رقمی به شماره همراه شما ارسال شود. کد پیامک شده را وارد کنید و گزینه پرداخت را بزنید.
(در این مرحله همچنین میتوانید با نصب نرم افزار E-NUM بر روی تلفن همراه خود و اتصال این اپلیکیشن به حساب وبمانی خود بدون هزینه اضافی کد تایید را دریافت کنید.)

بعد از وارد کردن کد پیامک شده در محل مورد نظر روی confirm the payment کلیک کنید.

با مشاهده پیام payment has been processed حساب الپاری شما به میزان 100 دلار با استفاده از کیف پول دلاری وبمانی شارژ شده است. اگر بعد از 10 ثانیه بصورت خودکار به سایت آلپاری منتقل نشدید روی گزینه go to merchant’s website کلیک کنید.

در پنل کاربری بروکر آلپاری می‌توانید موجودی حساب خود را مشاهده کنید.


حداقل شارژ حساب آلپاری

با توجه به اینکه یکی از حسابهای ارائه شده توسط بروکر آلپاری حساب Nano (حساب سنتی) میباشد، حداقل مبلغ مورد نیاز برای فعالسازی حساب میتواند حتی کمتر از 1دلار باشد.


 

در این مقاله با نحوه شارژ حسابهای بروکر آلپاری با وبمانی آشنا شدید. برای آشنایی با نحوه افتتاح حساب در این بروکر و همچنین مطالعه انواع حسابهای ارائه شده در بروکر آلپاری شما را دعوت میکنم تا این مقاله را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا